Fredag

Idag är det fredag! ♥

Just nu sover Alva gott i sin säng, P-H är ute och svirar med sina kompanjoner och jag har nyss tittat klart på en romantisk film, "The Lake House". Superfin!

Idag har vi varit en runda i Folkets Park här i Malmö, lilltjejen var mest intresserad av alla fontäner, och såklart karusellerna som var målade i så många färger! Efter en sväng där begav vi oss ner till utsiktsplatsen och åt middag. Sedan åkte vi till Coop för att handla lite förnödenheter.

Vi har även kikat på kattsaker, då vi ska utöka familjen med en liten kise! Molli ska bli hennes namn och hon är exakt tolv veckor, dvs den rekommenderande åldern då man kan ge kattungen ett nytt hem. Misen är syster till mina föräldrars katt som nu är runt ett år! Förmodligen kommer Molli hem till oss på måndag.

Angående mitt tillstånd så är det mycket bättre nu, tack alla som frågat. Det känns numera endast som blåmärken på magen och det har börjat klia något så otroligt! Det brukar vara ett gott tecken på att det läker. Som sagt, stort tack till de som frågat och hört av sig när jag blev inlagd på sjukhus. Man blir verkligen överraskad över vem som egentligen bryr sig om en. :)

Nu blir det sängen för min del, imorgon väntas kalas och sedan grillning. Natt! 


"Åh...mamma...måste du alltid fotografera??"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback