Torsdag

Hallå i stugan!

Idag har det varit en bra dag. Jag börjar lära mig lillans nya rutiner så att vi kan undvika det där panikskriket som jag nu tror är på grund av övertrötthet. Vid elva i förmiddags åkte vi till Entré för mamma-bebis-fika, Alvisen sov hela tiden. Men det var riktigt skönt att få komma ut och vara lite social för en gångs skull, jag har känt mig så instängd här de senaste dagarna.

När vi kom hem vaknade lillfisen och var vaken i en timme eller så, sedan började hon gnälla och var nära att börja skrika... Men då satte jag igång med lite vaggning och gungning och när hon låg och halvsov la jag ner henne i spjälsängen och där somnade hon. Så det måste vara övertrötthet som framkallar det där skriket? Hellre det än magknip!

Nu längtar jag som en gnu tills hjärtat kommer hem, längtar efter en lång och mjuk kram! Han är den finaste jag vet (han och Alva såklart), och den man jag vill leva resten av mitt liv med... ♥


Fika på Entré med Maria med hennes son Noah, och Lousia med hennes dotter Isabella.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback