Torsdag

Goddagens!

Torsdag idag och fortfarande mulet och tråkigt ute. Komsi, komsi solen! Molnen verkar iallafall tunnare idag... Jag tror vi har hittat platsen Alva kan sova på, som jag skrivit tidigare... i soffan! Det verkar fungera bra mitt på dagen, spjälsängen duger ju bara på natten.

Idag händer inte mycket, vi får se hur gnällfian är senare. Kanske går vi ner till Entré en runda för att komma ut lite. Det blir ju ändå en timmes promenad.

Har märkt att jeansen sitter lösare nu, dom som satt så tight innan kan jag nu få ner en hel hand i. Så det verkar som att det går åt rätt håll! Då blir man glad!

Förresten, här kan ni få gratis Spotify Premium. Man behöver ta del av ett kostnadsfritt erbjudande, jag valde Halebop kontantkort eftersom jag behöver ett nytt kort ändå. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback