Tisdag

Det var långt ifrån en rolig morgon idag. Lillan har haft sån otrolig magknip att hon panikskrikit hur länge som helst. Har gått och gungat henne runt om i lägenheten i flera timmar. Sedan brakade det i blöjan och hon mådde bättre efteråt, men hennes mage kurrar och bubblar fortfarande. Hon har iallafall somnat nu och jag hoppas hon får sova en stund iallafall... Inatt vaknade hon också flera gånger så jag antar att det började redan då.

Nu längtar jag till våren, det är den bästa årstiden på året. Inte för kallt, inte för varmt. Tyvärr så varar det inte så länge innan det är dags för att svettas igen, men jag antar att det är charmen med Sverige, att vi har fyra olika årstider och rejäla sådana också! Det ska iallafall bli skönt när all is och snö är borta så man kan gå långa vagnpromenader igen...

Nä, om man borde gå och vila lite, det gäller att passa på ju...


Pappa P-H med en nöjd Alva :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback