UPDATE

På måndag IMORGON börjar jag med den metod som passar mig bäst för att gå ner i vikt, och kommer köra hårt till den första juni då vi i Biggest Looser har vår sista invägning. Jag kommer inte blogga om det här, utan har skapat en underblogg där jag kommer skriva öppet och ärligt.

Med tanke på att jag delar med mig av min vikt, och även bilder så har jag satt ett lösenord. Jag har ännu inte bestämt om någon jag känner får ta del av den, det får vi se längre fram.

På grund av galet många förfrågningar har jag tagit bort lösenordet så att alla kan få läsa. Har istället valt att inte skriva ut min vikt utan enbart hur mycket jag ska gå ner, och sedan uppdatera med hur mycket jag minskar i vikt varje vecka.

Dessutom valde jag att börja imorgon redan, varför vänta?

Min viktblogg finns här.




Kommentarer
Postat av: Bättan

Hej. Jag är en som gärna vill följa din vikt resa. Jag tänker själv äta Cambige. Med start Idag!!

2011-01-07 @ 12:17:11
Postat av: Anonym

Vad duktig du är! Jag kämpade ner min vikt förra hösten med GI.. och jag har nu gått upp endel av det jag gick ner.. Nu ska jag med försöka börja ta tag i det på riktigt igen. Men var är motivationen?



Jag undrar nu snällt och försiktigt om jag möjligtvis skulle kunna få se din blogg om hur du går tillväga och resultat osv. Jag förstår naturligtvis om du inte vill.. men jag tänkte ändå fråga. :)

2011-01-07 @ 12:27:24
Postat av: Johanna

Det anonyma var från mig. :)

2011-01-07 @ 12:28:04
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: linda

I want, I want! =P

2011-01-07 @ 12:40:02
URL: http://fairie.blogg.se/secrets
Postat av: Fia

Lycka till med viktminskningen!!

2011-01-07 @ 14:49:33
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Hanna svarar

Bättan: Nu är bloggen lösenordsfri så alla kan följa den :) Men har du själv en blogg? Du lämnade ingen länk!



Johanna: Självklart får du läsa :) Lycka till själv!



Fia: Tack! :)

2011-01-07 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback