Onsdag

Vilken morgon! Och stackars lilla Alvisen... Vi åkte till BVC och var där vid nio, där lillan först fick vägas och mätas. Hon hade gått upp ca ett kilo sedan sist, som var för nästan sex veckor sedan. Hon väger nu 6690 gram och sen var hon 61 cm lång. Följer sin kurva fin fint!

Sedan var det dags att vänta på läkaren och det tog en jäkla tid. Vid det här laget är Alva redan så trött att hon inte vet var hon ska ta vägen... Efter att läkaren tagit en titt på henne och sett att hon utvecklades helt normalt så gick vi ut igen för att ta på kläderna. Och vilken skrikfest det blev! Stackaren skrek sig hes och tårar rann. Usch, då ville jag bara sätta mig ner och gråta jag också, men vi tog på henne snabbt och åkte hem. Nu har hon somnat som en stock... Men det finns icke en chans att jag accepterar en tid då hon egentligen ska sova. Vi ser ju hur det gick idag.

Idag är det sista jobbedagen för P-H sen är han långledig till söndag! Som jag längtat. ♥

Måste även ägna en del av inlägget till att gratulera min fina pappa som fyller år idag! GRATTIS! Vi ses senare!


En tjockis Hanna och en underbar pappa!




Kommentarer
Postat av: emma

Du kommer klara det!!

peppkram!!

2011-01-05 @ 13:52:39
URL: http://nykropp.webblogg.se/
Postat av: MANDY- Gravid BF 24/2

HEhe ja det tror jag nog att man tycker :)



Ja gud ja, jag är så nervös och rädd så jag tror nästan jag dör innan det sätter igång :P hehe

2011-01-05 @ 14:23:17
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: Missfatty

Det klarar du galant! Då ska vi ner ungefär lika mycket då :) Och vilken söt bebis! :) Grattis i efterskott får man säga!



Pepppepp! Var de måndag du skulle börja? Adda mig på msn :)



Kram kram

2011-01-06 @ 13:57:27
URL: http://missfattygoesck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback