Onsdag

Har haft full rulle hela helgen och lite till! I lördags var vi som sagt på kalas hos Alvas faster, i söndags var vi på dop för hennes kusin Lykke, i måndags var vi hos hennes farmor som fyllde år och igår hade Alva och Pejhåå "pappa-dotter-tid" då jag var iväg och klippte mig samt slingade håret. Så nu är äntligen utväxten borta!

Idag vaknade lillan tidigare än vanligt eftersom grannen bredvid satte igång att borra, RIKTIGT FÖRBANNAD blev jag. Hela hennes dag rubbas när sömnen störs... Jag längtar till vi flyttar efter sommaren, jag längtar riktigt mycket.

Igår fick jag äntligen se Malmös nya centralstation, har inte åkt tåg på länge nu och sist så var hela stationen ett ronoveringsobjekt, pga Citytunneln. Men fasiken vad fräscht och stort det blivit. Lite mer storstadskänsla nu, härligt! Längtar till plugget till hösten...


Hjärtat, helt slut efter söndagens dop! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback