Onsdag

Hejsvejs!

Idag är det onsdag och halva veckan har gått! Jag och min fina sambo har bestämt oss för att avvakta med flyttandet i några månader och se vad vi kan hitta sen när jag ahr börjat plugga. Just nu funkar det bra här, vi ska koncentrera oss på att göra det lite finare här nu den närmsta tiden. Måla och kanske möblera om lite? Vi får se.

Lillfisen sover som vanligt bra på natten, men på dagen har hon börjat strula till det. Såfort hon blir gnällig är hon trött och då måste man få henne att sova, annars får man ett helvete på kvällen med massor av skrik och bök. Det svåra är inte att få henne att somna, utan att få henne att sova längre än tio minuter... Vagnen duger inte, inte heller spjälsängen eller vår säng. Nu lyckades jag lägga henne i soffan och hon har sovit lite mer än en kvart. Vi får se hur länge det varar.

Det är tur att hon sover som hon gör på natten annars hade man aldrig orkat dagen. Tyvärr får man ingen tid över till sig själv... Men vad gör det när man har världens finaste ängel till dotter. ♥

I helgen är det fullt upp. Verkligen fullt upp. Lördag är det kalas och på söndag är det dop för Alvas kusin Lykke. Och någon gång under helgen ska vi även få tid till att hälsa på Michelle, Tobias och lille Jacob. Jag håller tummarna för att Alva hanterar det bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback