Måndag

Idag är det måndag och ny vecka igen. Lillan verkar ha kommit ur sin skrikfas och är mycket, mycket lugnare och gladare nu... Om man underhåller henne, det vill säga. Annars blir det gnäll direkt, haha... Bortskämd redan, det är ju inte klokt.

Jaha, vad händer idag då? Inte mycket faktiskt. Jag ska ta och boka tid hos frisören, och sedan blir det träning ikväll. Annars ska vi bara ta det lugnt, lillan och jag, tills pappa Pejhåå kommer hem. En helt vanlig måndag med andra ord!


Jag ÄLSKAR denna bilden, man kan ju undra vad hon har fått syn på... haha...




Kommentarer
Postat av: sara

Antingen så har hon fått syn på något, eller så har hon redan kommit på Mammas berömda festminer.. =P jag tror mer på nummer 2! =P

2011-01-17 @ 13:22:21
URL: http://minizip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback