Måndag

Vilken natt. Det började väl med att Alva somnade för natten redan 18.30 igårkväll, sedan sov hon fram till halv två cirka. Efter det tyckte hon att vi skulle göra allt annat än att sova... Så man kan säga att både hon, jag och älsklingen är trötta idag. Det har varit panikskrik fram och tillbaka, och äntligen har hon somnat.

(Precis när jag skrev det, vaknade hon och panikskrek igen)

Angående radhuset vi tittade på... Jag kan inte släppa det. Det var perfekt. Allt jag önskade mig i ett hem fanns där. En våning, nyrenoverad, stort kök, diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare, badkar, uteplats och trädgård...

Hade kunnat ge min högra hand för att få bo där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback