God natt!

Ja, lyckan varade inte länge och det blev ingen promenad. Hon började med panikskriket igen... lillan. Hoppas det är en period hon är inne i just nu och att det snart blir bättre. Jag har funderat på om det kan bero på magknip, övertrötthet eller kanske mjölallergi?! Ah, jag blir iallafall knäpp och extremt ledsen när det händer och man inget kan göra. Allt jag vill är att hon ska må bra.

Imorgon är det fika på Entré med några andra novembermammor. Förhoppningsvis kan hon hålla sig lugn då, eller så kommer vi inte ens utanför lägenheten. Men jag hoppas, för jag känner mig så instängd just nu. Lite frisk luft hade inte skadat...

Lillfisen sover iallafall nu, efter en timme cirka. Hon ville först ligga och filosofera lite. Busungen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback