Fredag!

Oh, idag är det underbara fredag! ♥

Natten har varit sisådär. Lillan var vaken i tre timmar mellan 02 och 05, jag kunde slumra till lite ibland men hon pratade på så det gick inte jättebra. Sen när hon väl somnade (i vår säng) så hade hon hemska mardrömmar. Usch, stackars liten! Hon gnydde och grät i sömnen och det gick knappt att väcka henne...

Nu när hon har vaknat så är hon samma lilla glada tjej hon brukar vara, så jag vet inte vad drömmen kan ha handlat om.

Nu tittar vi på våra bästa år. Eller, jag gör det och Alva pratar med sin bästa kompis Julia, som är en docka hon fått av sin mormor och morfar. Sedan får vi se om lillfisen ska sova lite till, kanske går vi ut en runda så jag får röra på fläsket.

Denna veckan har jag gått ner 4 kg, nu är det bara 24 kg kvar! Det klarar jag lätt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback