Det som göms i snö...

Nu är vi nyss hemkomna efter en lång promenad på över två timmar, äntligen var det möjligt nu när snön hunnit smälta undan en del. Alva var vaken de första tjugo minuterna, sedan slocknade hon och sov sig igenom hela promenaden. Förutom ibland då hon kikade upp för att se att jag fanns kvar, men sedan somnade hon tryggt igen. Snön hade smält bort på nästan alla ställen, men vi fick ta oss igenom några hinderbanor, eller ska jag kanske säga isbanor... Det är rätt intressant hur mycket skit som finns i naturen. På två timmar såg vi:

- 223 bajstollar
- 46 clementinskal
- 13 tomma ciggarettpaket
- 2 mjölkpaket

Och det värsta är att det är sant. Hundmänniskor, varför plockar ni inte upp efter era hundar?




Kommentarer
Postat av: milla

det är sjukligt räligt när de inte gör de. tror dom det bara försvinner när man "inte ser de"? räligt, räligt, räligt!!! Hade jag varit hundägare så hade jag aldrig bara kunnat gå ifrån utan att plocka upp de, Andra stackars människor får de underskorna eller att andra får ta upp de sen. Fy pii!

2011-01-17 @ 17:23:48
Postat av: Mathilda

Haha håller med dig.

Det är så jävla vidrigt!!

Liksom, när det är snö är de väl för fan lättaste tiden på året o plocka upp efter hundjäkeln!?

2011-01-18 @ 11:21:24
URL: http://mammaensam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback