Då var det kvällen...

Då var det äntligen kväll! Vi var en stund i Eslöv för att fira Alvas morfar, där blev det tacos. Mums! Men jag kunde motstå kladdkakan som det bjöds på till efterrätt. När vi kom hem badade vi lillan direkt, sedan fick hon mat och somnade i sin säng. Nu har jag nyss tagit en varm dusch (jag vill ha ett badkar i julklapp nästa år, tomten!) och sitter framför TVn med datorn i knäet. Hur mysigt det än är med lillfisen, så är det också underbart med lite egentid ibland.

Imorgon ska vi göra absolut ingenting. Och det ska bli så skönt! Bara mysa hela familjen och ta det lugnt. ♥


Min fina man!




Kommentarer
Postat av: PejHåå

Jag älskar dig med! <3

2011-01-06 @ 01:07:31
URL: http://www.pointman.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback