Onsdag

Som jag sa förra gången så är vi inne i en väldigt krävande period för lilla Alva just nu. Men förhoppningsvis tar hon sig igenom den snart och vi kan återgå till det normala. Tills dess får vi klara oss på den lilla sömnen vi får! Mina föräldrar är supersnälla och har gett förslaget att lillan kan sova hos dom på lördag så att vi får sova ut ordentligt (och hinna städa, för det ser förjäkligt ut här!). Vi får se hur vi gör. Hur jobbigt det än är saknar man henne bara man är ifrån henne en halv minut...

Vid fem är det dags för dopsamtal med prästen. Det blir att bestämma lite mer angående dopet och även ställa frågor. Gudföräldrar/faddrar blir min syster och svåger! :)

Nu ska jag kika klart på O.C. och sedan leka lite med lillan som håller på att vakna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback