Gårkvällen

Igår efter Melodifestivalen, när lillan lagt sig och pappa Pejhåå satt sig vid datorn, begav jag mig mot stan för att träffa upp Mathilda vid Malmö central. Därifrån gick vi in mot centrum, och hamnade på Fagans (en irländsk pub) en stund. Första drinken bjöds vi på av en man i sina bästa år... haha. Efter en stund höll vi på att kvävas i trängseln så vi gick vidare mot Breeze där det inte var så mycket folk men vi satt där ett tag och kollade folk som sjöng karaoke och drank några drinkar.

Runt tolv(?) kom gumman med förslaget att vi skulle till Wonk, en gayclub! Vi kollade upp vart den låg och det visade sig bara vara 3 minuter ifrån där vi befann oss så vi gick dit. Efter att ha köat i en halvtimme kom vi in och det var fasiken det bästa stället jag varit på i mitt liv. Och jag var trotsallt nykter!

Inga äckliga killar som tafsar på en eller nyper en i röven. Ingen slisklig musik. Bara massor med härliga människor som dansar och bjuder på sig själva... (och bartenders med nakna överkroppar... hihi). Där spenderade vi resten av kvällen och jag ska definitivt dit nästa gång! Tummen upp för gayclubs, i detta fall kallat WONK.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Alva är också väldigt sömnig och har nog sovit två timmar snart, lilla älsklingen. Hon ger mitt liv en mening och jag har nog aldrig varit lyckligare än när jag får vara nära henne och min underbara man, som jag dessutom fortfarande känner mig nykär i. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback