Alvas dop

Herregud, vilken INTENSIV dag! Folk kom och gick och där mellan krängdes kakor och tårta, öppnades paket och minglades det för fullt. Det kändes som om allt var över på fem sekunder... Jag spenderade en stor del av dagen i ett enskilt rum med lilla Alva, som var lite gnällig (hade jag också varit efter två jobbiga dagar där exakt alla rutiner bröts). I övrigt var det en underbar dag, solen sken, och lillan skrek inte allt för mycket i kyrkan.

Sängen är full av paket som vi ska gå igenom när vi vilat lite, och sedan är det dags att fixa tackkort och skicka iväg till alla som kom. Men först blir det mys, vila och melodifestivalen!

Tack alla för idag!


Från vänster:
Mattias (min svåger), Alvisen, Jessica (min syster), jag, älsklingen, och mina två systersöner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback