En riktigt bra dag!

Nu när man får sova lite bättre om nätterna (peppar, peppar!) så blir man också positivare. Det har verkligen märkts idag på hela familjen, Alva är mycket gladare och piggare, skrattar och ler hela tiden, den lilla busungen. Idag hade vi det bara mys hela förmiddagen, sedan blev det kyckling och ris till middag, och blåbärspaj till efterrätt. Lite lyxigt en mys-onsdag som denna.

Efter det bytte pappa P-H till vinterdäck på bilen och jag och Alva busade i trädgården med kisemisen. Senare blev det ett besök på körskolan för min del, och efter det hämtade familjen mig och vi begav oss till mamma och pappa. Alva hade superkul och det gör mig lugn i hjärtat, jag vet att hon kommer ha det fantastiskt bra här hemma medan vi åker iväg.

Nu sover lillfisen efter ytterligare en lyckad kvällsläggning (LYCKLIG!) och jag pluggar. Imorgon väntar skolan för min del därefter börjar vi packa! På fredag inhandlas de sista julklapparna samt resten av packningen sker, för på lördag är det JULAFTON och sedan går flyget 05.10 från Sturup till TENERIFFA på juldagsmorgon. Spenderar varenda minut med Alva nu, gosar, leker, gör utflykter och bara tar det lugnt tillsammans... Jag kommer sakna henne utav bara helskotta... Men samtidigt kommer jag njuta av att bara ta det lugnt och spendera tid med min kärlek. Bitterljuv känsla.


Fina tjejen i trädgården tidigare idag!


Tittar på pappa som byter däck!


Bus med kisen! Alva blir så fruktansvärt frustrerad när katten är för snabb ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback