Måndag

Det är skönt att bloggen har lösenord, känns som att jag på något sätt inte behöver tvinga mig själv att skriva, utan skriva när jag känner för det.

Just nu har prinsessan precis ätit lunch och fått på sig nya kläder, som hon fått av mormor. Hon har blivit så stor nu, vår fina, fina tjej. Inatt 04.26 blir hon nio månader... Och om en månad är det dags för mig att börja skolan och P-H ska vara pappaledig. Jag känner riktig ångest inför det nu. Det är så mycket jag missar, till exempel babysimmet. Första gången i en pool för Alva. Men sedan är det inte mer än rättvist att P-H ska få vara först med att se vissa av hennes saker. Precis som jag varit i nio månader nu.

Den 12-14 augusti ska jag och P-H iväg på en weekendresa till vårt grannland Danmark. Kommer bli helt fantastiskt! Längtar så mycket! :)


Bild av Mathilda, från vår fika förra veckan på Jägersro Center. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback