Fredag

Sitter just nu och lyssnar på Chris Medina - What are words. Mäktig låt. Och ännu mäktigare blev den igår då jag såg honom live på Rix FM nere på Malmöfesivalen. Historien bakom låten - att hans flickvän råkade ut för en olycka och blev hjärnskadad, men att han stannar kvar i vått och torrt för henne - är jag nästan glad att jag inte visste innan uppträdandet. Då hade jag börjat gråta som en liten flicka...

Hann även se andra artister, som Jay Smith, Sunrise Avenue, Mohombi, Danny, Tove Styrke, Nicke Borg och Stella Mwangi. En hel del med andra ord... dock kändes det aningen skumt att stå där mitt bland tre tusen fjortisar.

Idag har vi varit i Eslöv hos min syster med familj dit även mina föräldrar kom. Alva och Lykke lekte och hade skoj, Alva blev helt till sig av alla leksaker. Vi åt god mat och hade det mysigt hela kvällen, innan vi åkte hem fick damerna bada och plaska.

Nu är min prins nere på festivalen en runda för att se The Ark och allmänt komma ut lite. Jag myser här hemma, men är rätt glad för det faktiskt. Riktigt skönt att bara mysa i soffan ibland.

Ha en underbar kväll/natt!

Framtida bloggare?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback