Nu är det så dags?!

Anledningen till att det var ett tag sedan jag skrev, har att göra med min beslutsångest... Jag har inte bestämt mig om jag ska fortsätta blogga, lösenordsskydda bloggen eller lägga ner den helt. Detta är på grund av en väldigt surrealistisk sak som hände förra veckan, då en tjej jag aldrig sett innan sa till mig på stan att hon läser min blogg! Det fick mig att inse att vem som helst kan knappa in webbadressen och läsa om mitt liv. Nej, jag är inte dum i huvudet, jag har vetat det hela tiden, men jag har väl inte riktigt insett allvaret i det hela. Tills vidare fortsätter jag som vanligt dock.

Igår slutade hjärtat lite tidigare på grund av långhelgen, och jag bestämde med Ammy, Mathilda och Pontus att vi skulle sätta oss på Lilla torg och dricka något. Vädret var helt ofattbart vackert och man kan ju fråga sig om det är sommar nu? Iallafall så satte vi oss på Moosehead med Ammys vän Helena och Pontus vän Ken ett bra tag och drack några glas vin, cider och annat gott. Hade det inte varit för min huvudvärk så hade jag gärna stannat längre, men jag och Mathilda lämnade sällskapet vid halv elva sedan åkte jag hem och hade myskväll med min fina älskling.

    

Idag åkte vi ner till stan, lämnade bilen hemma och tog stadsbussen. Gick en runda och hade det otroligt mysigt, Alva fick sig en solhatt och ett par sandaler, såklart i rosa. Finns det något annat till flickor, börjar jag undra? När vi kom hem åkte P-H till sin mamma (får jag säga svärmor nu tro?) och jag och Alva gosade lite i soffan innan hon skulle sova. Nu har jag precis läst några kapitel i min nyinköpta bok "Den vita massajen", en riktigt bra bok min barndomsvän Camilla läste en gång för längesedan och tipsade mig om. Hittade den häromdagen i en affär till reducerat pris, så då bestämde jag mig för att börja läsa lite varje dag igen. Som jag saknat det!

   

Hela påskhelgen är fullproppad med saker att göra, men mer om det i ett annat inlägg...

Nu tittas det på Talang, sedan blir det hemmagjord pizza och Big Brother!
En helt underbar fredag med andra ord. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback