Tisdag

Uh....

Kan väl inte påstå att vi mår så jättebra idag. Alva sover fortfarande (!!!) och jag känner mig halvdöd. Kunde inte se något när jag vaknade på grund av ögoninflammationen, sedan har näsan också blivit täppt nu och halsen gör ont. Underbart. Är tacksam för att hjärtat tog pappaledigt idag, så jag kan vila ut.

När jag blir frisk ska jag storstäda hela denna äckliga lägenheten, sedan ska jag göra Flygande Jacob. Vilka planer man får! Haha. Just nu sitter jag och planerar återkomsten till skolan. Det ska bli kul att få komma tillbaka till pluggandet, samtidigt som jag mår dåligt av tanken på att inte träffa Alva lika mycket. Kanske kan jag smuggla med henne ibland...

På söndag ska vi kika på en bostadsrätt i Eslöv. Känns som att den kan passa oss ett tag. Håller tummarna för att den är fin, lika fin som på bilderna. Så att vi ÄNTLIGEN kan flytta ifrån detta helvete. Imorse, klockan åtta på morgonen, började hela huset skaka av någon idiotjävel som borrade. I en timme höll han på. Frustrerad!


Alva badar med favoritleksaken ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback