Söndag

Idag var det första dagen jag kände mig frisk nog att gå utanför dörren, halsflussen är borta, eller den märks inte och jag smittas inte längre. Så dagen började med en titt på en bostadsrätt, som vi gillade. Så vi får väl se om vi tar den sålänge under tiden jag pluggar. Efter det åkte vi till Alvas kusin. Där grillade vi ute i solen, det var 19-20 grader i skuggan så jackan kunde man skippa. Systersönerna hade till och med shorts!

Hemma har vi inte gjort så mycket efter det. Jag har lekt med lillan så mycket jag bara kunnat eftersom jag knappt kunde röra henne när jag var sjuk. Massor med bus, skratt och pussar har det blivit!

Nu väntar jag på att Big Brother ska börja, P-H är på bilträff och Alva sover!



Två bilder från idag nedan. Tycker fortfarande det är riktigt förvånande att det bara blev några timmars mellanrum på deras födelse (helt naturliga födslar), det var inte planerat alls att jag och min syster skulle få bebisar samtidigt. Det kom som en chock för oss båda! Tur var det ändå att de fick varsin födelsedag.




Lykke i pappa Mattias knä och Alva som är riktigt intresserad av kusinens leksak.




Kommentarer
Postat av: Miah- Mamma till Julia <3

Du har fått en BlogAward i min blogg.

2011-04-13 @ 21:21:03
URL: http://miahsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback