Fredag

Helt slut i armen efter det tidigare inlägget, men det är bara att träna upp sig för snart börjar skolan igen och då blir det uppsatser på flera sidor som ska skrivas... På tal om skolan så är allt fixat nu. CSN är garanterat, jag har pratat med studievägledaren och är anmäld till nästa termin. Det är bara att komma dit efter sommaren! Jag hoppas verkligen att det blir en lika bra klass som jag hade innan, men det blir det säkert.

Idag har jag och Alva varit på föräldragruppträff på BVC. Det var kul att diskutera med andra, och dagens samtalsämne var mat. Vilket är ett aktuellt ämne för oss just nu då lillan precis börjat med smakportioner. Alva blev också väldigt förtjust i en liten pojke där, en pojke någon månad äldre. Det såg så roligt ut, dessa blickar dom gav till varandra!

Efter träffen gick vi en lång runda i det underbara vädret. Känns som sommar ju, ingen jacka behövs. Gräsmattorna är jättegröna och knoppar redo att explodera syns överallt. Nu är det också helg, och hela familjen kan umgås. Vi ska bara ta det lugnt och ha det mysigt.

Ha en fin helg! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback