Vagnen är här!

Idag kom en man och lämnade ett stort paket, snabbt som attan också. Det tog ungefär tio sekunder för honom att ringa på, komma in, lasta av, och be mig om en underskrift. Sedan var han borta. Men lycklig hann jag bli ändå! Tänkte först vänta på hjärtat... Men jag kunde inte låta bli att öppna. Sedan åkte hjulen på, bytte från sittdel till liggdel och packade upp skötväska samt åkpåse som vi beställt till. Och voila!


Nu ska bara prinsessan behaga att komma också så hon kan få teståka!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fin den är....

Ni kan nog ta en testpromenad utan bebis också. Det är ju ingen som vet att vagnen är tom!

Kram

2010-09-23 @ 17:20:26
Postat av: milla

yay :) hon fårvänta med att ploppa ut tills jag kommer hem från spanien :P

2010-09-23 @ 18:09:24
Postat av: Jessica

Riktigt fin vagn :)

2010-09-23 @ 19:57:08
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Em

Åh gud va mycket mer spännande de måste blitt nu :D



sv; Det blev fyra timmars sömn igår, idag lyckades jag sova till 13.15, får se hur bra det är ikväll, hehe!

2010-09-23 @ 21:36:44
URL: http://enemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback