Uh...

Jag har en känsla av att denna blogg kommer bli en klagoblogg under sista delen av graviditeten. Det är den redan till en stor del om man tar en titt på gamla inlägg. Tråkigt.

Ryggen hatar mig idag, den gör allt för att jag ska ha så ont som möjligt. Det enda som hade hjälpt hade varit att bocka mig framåt, neråt mot tårna, men det är omöjligt pga av en bebis som är i vägen. Ska man tänka positivt så är det bara en månad kvar innan den beräknade förlossningen, och har jag klarat av över 250 dagar så ska jag väl klara lite till.

Jag älskar detta underbara höstväder! Luften känns kall och frisk att andas men det är ändå inte så kallt att man fryser. Inte jag iallafall, jag vet att min andra hälft inte håller med. Kroppen har blivit varmare, en grad eller två sedan jag blev gravid. Mina händer som alltid var kalla är nu nästan alltid kokheta. Intresseklubben antecknar flitigt?

Nu är det iallafall inte många timmar kvar innan P-H kommer hem och då blir det mat, mys och film! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback