Tillväxt UL

Jag känner mig rätt så väldigt mycket lycklig just nu, haha! Det är samma känsla efter varje ultraljud när man fått ett positivt besked. Allt var bra med vår lilla tjej, eller ska jag kanske säga stora? Hon vägde nu 2800 gram och kommer väga över fyra kilo när hon är redo för att komma ut.

Det var riktigt kul att se henne på bildskärmen, trots att man bara kunde se en del i taget. När barnmorskan mätte magen började hon hicka igen, min mage började hoppa och på skärmen såg man hur hennes mage drog ihop sig. Undrar om hon är trött på sitt hickande nu? Det har ju hänt rätt många gånger på kort tid... Hihi.

Slänger upp några bilder, de första från tidigare ultraljud och de sista från idag. Fick en bekräftande bild på att hon var en flicka också, men den håller vi för oss själva.





Kommentarer
Postat av: milla

naaw så söt hon ser ut på 3D ultraljudet!!

2010-09-15 @ 14:21:41
Postat av: Grynet!

Ja du det var ingen mini-tjej du har där inne, men å andra sidan kanske du inte behöver vänta ända till november innan hon tittar ut! :) Vem vet?!

2010-09-16 @ 22:05:27
URL: http://krokovankan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback