Sådär på kvällskvisten...

Efter att ha suttit hela kvällen och snorat i soffan, känns det som det är dags att försöka sova. Är det sant att man blir friskare genom att sova mycket, eller är det bara en myt? Jag har knarkat lite Alvedon, sprutat näsan full av nässpray och käkat ett tiotals halstabletter. Hur vidrigt det än är att använda nässpay så hjälper det så jäkla mycket att man nästan känner sig frisk för stunden!

Kikade nyss på "Livet på BB" som går varje onsdag. Herregud. Jag klagar över lite förkylning när jag har en förlossning att ta mig igenom inom den närmsta framtiden. Det är många tankar som snurrar i huvudet angående den, just nu mycket om bedövning. Ska man köra au naturelle eller ta allt man kan få? Jag hoppas bara det går utan komplikationer, that's all that matters...

Jag är sugen på att läsa fler mammabloggar, så har ni några tips, hör av er. Det är alltid skoj att följa någon i samma situation som en själv.

Förresten, imorgon lovar jag att lägga ut en ny magbild. Jag har fått klagamål på att det var längesedan. Natti natti!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får väl inte äta alvedon när man är gravid.

2010-09-02 @ 06:55:29
Postat av: Hanna svarar

Det går alldeles utmärkt att ta Alvedon som gravid, då det är ett läkemedel med paracetamol. Man ska däremot inte ta tex Ipren.



WWW.alvedon.se/For-stora-och-sma/Graviditet/

2010-09-02 @ 07:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback