Onsdag

Drömde en riktigt underlig dröm inatt, men samtidigt riktigt mysig. Utan att gå in på den för mycket så handlade den iallafall om vår lilla tjej som snart kommer. Känslan av att ha henne i famnen var obeskrivlig, det kändes så rätt och det har fått mig att längta ännu mer!

Nu har jag precis gått upp och hjärtat har åkt till jobbet. Känner mig inte alls utvilad, men det gör jag aldrig längre då jag går upp fyra, fem gånger per natt för att blåsan är minimal. Kanske bra träning inför lillans ankomst?

Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo inför en dag i stan. Först ska jag till barnmorskan och lämna filmen vi lånade, sedan ska jag möta upp Michelle för att kolla i lite affärer. Ska handla en present till mammsen som fyller år på lördag, och lite annat inför söndag som är en väldigt, väldigt speciell dag! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback