Onsdag

God morgon!

Kroppen är helt slut, det känns som att jag har sprungit hela natten och inte fått stanna förrän nu. Framåt kvällen igår fick jag riktigt hemska förvärkar, det gjorde nästan så ont att jag trodde det var dags. Jag gick och la mig och imorse hade jag inte ont längre. Magen är dock stenhård fortfarande. Antar att detta är något man får vänja sig vid nu i slutet av graviditeten, det är ju kroppens sätt att förbereda inför förlossningen.

Igår fick vi ett roligt besked! Vagnen vi beställt från Tyskland som egentligen skulle levereras om två veckor har redan skickats, så har vi tur dyker den upp denna veckan redan. Fast det spelar ju ingen roll när den kommer, än finns det ingen bebis att lägga i den, men det är ändå skönt att ha allt klart så man kan slappna av.

Idag ska jag börja packa BB-väskan. Värkarna igår fick mig att inse att lillan kan komma när som helst...



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du behöver inte räkna med att använda vagnen de första dagarna (inte utomhus iaf)... ;) man rör sig helst inte så mycket.. Svullen och så rinner det hela tiden vid minsta rörelse... Det är dock bekvämt att kunna lägga bebben i vagnen i tex vardagsrummet eller så :)

2010-09-22 @ 19:41:52
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback