Måndag

Då var helgen förbi igen! Jag är lika förvånad varje gång hur fort det går, men varför känns det då som att det ändå är en evighet kvar till förlossningen?

Jag har just nu en bebis som lever rövare i magen, det har pågått i ett par minuter och hela magen ändrar form gång på gång. Kan tänka mig att det börjar bli trångt där inne nu. Nätterna är fortfarande som jobbigast då det inte finns en enda skön ställning att sova i, och när man väl somnar så dröjer det inte länge förrän man vaknar och måste springa på toa. Sedan är jag så törstig att jag måste dricka en liter vatten varje gång jag vaknar också vilket resulterar i fler toalettbesök... En ond cirkel?

Trots detta mår jag fint, jag ska inte klaga på alltför mycket då jag vet dom som kräks hela graviditeten, varje dag i över 200 dagar. Så visst har jag det bra.

Idag bjuder inte dagen på mycket skoj, det blir en hel del vila. Om mitt fullspäckade schema tillåter så ska jag även vattna blommorna och plocka undan lite, haha! I lördags begav vi oss till Eslöv där vi gick en runda på den årliga höstmarknaden och sedan fikade vi hos systeryster med familj. Igår körde vi en runda till Babyproffsen som hade rea, och sedan träffade vi Camilla och Daniel på Entré för lite snack och fika. Det blir en hel del fikande nuförtiden! Onyttigt men gott... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback