Lördag

God kväll i stugan! Dagen har spenderats hos syster med familj där det var kalas för systersonen. Det bjöds på en god smörgåstårta och till efterrätt tårta och kakor, snacka om att jag blev mätt och belåten. Och det är inte så lätt att göra mig mätt just nu, det kan jag lova... Vi passade även på att hämta vårt babyskydd till bilen så nu är ännu en sak klar till prinsessan.

Imorgon planeras det en tur till Ljungbyhed för att kika på flyguppvisningen, sedan hälsa på farmor och farfar. Efter det är helgen över över och hjärtat börjar jobba igen, tråkigt nog. Jag hade gärna haft honom hemma hos mig hela hösten! Men det är ju inte länge innan vår liten beräknas komma och då har vi ytterligare lite tid tillsammans, alla tre. Jag längtar så att det svider i hjärtat!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback