Lördag

Då var det äntligen helg och det är så jäkla underbart. Jag får ha min älskling hemma hos mig! Gårdagen började mindre bra då jag sovit dåligt hela natten, men efter lite extra sömn blev jag piggare och åkte till Entré för att träffa Ammy. Vi kollade runt lite och fikade på Barista, satt sedan ute och bara pratade innan hennes sambo hämtade henne. Förhoppningsvis dröjer det inte månader till nästa gång nu!

På kvällen var det meningen att jag och hjärtat skulle bege oss till Ystad för bilträff och streetrace, men det dåliga vädret gjorde att vi stannade hemma. Jag fick honom till att se på Saw med mig! Det har jag försökt länge, men aldrig lyckats med... och nu är alla sex filmer nerladdade. Kanske kan vi se tvåan ikväll...?

Idag sov vi länge innan vi begav oss till Nova Lund, vi hittade inte så mycket mer än tre böcker som jag köpte. En deckare, en roman och en "faktabok" om att föda. Eftersom vi inte får möjlighet att gå på någon föräldrakurs kan det vara bra att läsa på lite på egen hand om förlossningens olika delar. Och läsa är just det jag är sugen på! För några år sedan var jag en riktig bokmal, tyvärr försvann lusten att läsa när jag började plugga. Då var man tvungen att läsa skolböcker och ja, vem som helst kan ju förstå att man tycker det är tråkigt att läsa när man blir tvingad till det...





Kommentarer
Postat av: Jessica

Gillar du Kajsa Ingemarssons böcker så har jag fler. Det är bara att låna....

Jessica

2010-09-18 @ 21:17:11
Postat av: Kajsa

Hahah det var ju den boken Eva Hansson ville vi skulle läsa ;)

2010-09-18 @ 23:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback