Frustrerad

Gah! Jag är så uttråkad. Snart river jag av mig håret eller kanske river hela lägenheten för att kunna fördriva tiden med att städa sen. Jag är världens sämsta på att underhålla mig själv, men samtidigt känner jag mig varken fräsch eller social nog att umgås med en massa människor. Vilket stört problem...

Just idag känns det lite värre än normalt för hjärtat lär inte komma hem förrän jag sover, på grund av grillning på jobbet. Jag kan nästan påstå att jag saknar jobbet nu, även om vi inte gjorde mycket där heller.

Det är en lång, lång, lååång väntan att ta sig igenom nu innan vår bebis kommer. Jag har inget tålamod.



Kommentarer
Postat av: Gabriella Ohlsson

Haha, jag kan rabbla upp bra serier om du vill! Inga såpaserier, utan bra serier ;) Bara säg till! Det var det absolut bästa när jag gick arbetslös hemma och inte hade något att göra. Det, och film, film, film, film! ;)

2010-09-09 @ 11:15:34
Postat av: Bea

Pyssla vetja! Gör gulliga små grjer till lillan. Börja med scrap-booking eller något sådant :)!

2010-09-20 @ 23:00:42
URL: http://beatricelundqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback