Igår kom jag till insikt med hur mycket jag har förändrats på några år. Vi satt och slötittade lite på tv och slog över till "Kungarna av Tylösand", första tanken var direkt hur omogna personerna som medverkade var. Fjortisar, vars liv gick ut på att supa så mycket som det bara gick.
Efter ett tag insåg jag att jag själv varit exakt likadan bara för några år sedan... Vilken tur att man förändras! Jag tänker inte påstå att jag inte alls saknar festandet, för visst gör jag det. Men inte på samma sätt. Nu kan jag sakna ett eller två glas vin, och kanske en cigg till det. (Det förstnämnda lär jag få smaka på igen, men ciggaretterna hoppar jag över)

Hade jag inte blivit gravid så hade jag förmodligen inte förändrats såhär mycket heller. Även om vår lilla tjej inte var planerad, så är jag så otroligt glad och tacksam för att det blev som det blev. Hon är inte ens född än men har redan gett mitt liv en ny mening... Hon och min fina älskling, jag vore inget utan dom. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback