Beroende

Har inte lyckats något vidare med att underhålla mig själv idag. Åkte ner i stan och kollade runt, köpte såklart något till lillan i magen. Vad annars? Jag kan bara inte låta bli. Det blev en liten mjuk björndräkt att ha i vagnen, inte jättevacker men varm och skön och det är ju viktigast såklart. När jag kom hem ringde min kära mamma sedan kom hon på besök en stund. Tack!

Nu saknar jag älsklingen så otroligt galet mycket! Jag erkänner, jag är så beroende av honom att det börjar bli farligt! Jag som lovade mig själv att aldrig bli ett plåster... Fy, Hanna!




Kommentarer
Postat av: P-H

Jag gillar plåster! ;)

2010-09-10 @ 11:21:18
URL: http://www.pointman.nu
Postat av: milla

så söt :)

2010-09-10 @ 11:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback