32 dagar kvar...

Idag är det trettiotvå dagar kvar till den beräknade förlossningen. Jag är så nyfiken på hur hon ser ut, hur hon är och hur det kommer vara att vara mamma. Det är lite pirrigt och det går inte en dag utan att jag och älskling pratar om det. Utan honom hade det aldrig gått! Tänk om alla blivande mammor fick ha en sådan stöttande person i sina liv, jag är så tacksam...

Jag måste sluta läsa nyheter nu, för ju mer jag läser dessto mer paranoid blir jag. Det känns som att folk blir mördade hit och dit, det är miljoner olyckor och människor försvinner huxflux. Om det kan hända dom, varför skulle det inte kunna hända oss? Jag vet inte om det är på grund av min graviditet som jag börjat tänka mer på det, men läskigt är det. Såfort jag hör en ambulans tänker jag genast att det har hänt en anhörig något. Då har det gått för långt...

Klockan rör sig sakta men säkert framåt och snart kommer min stjärna hem, jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Frida

Vet inte hur jag hittade till din blogg men har följt den nu ett tag. vårt barn är nämligen beräknat till 2 dagar efter er :) Tänkte bara hojta så du vet att jag läser! /Frida

2010-10-01 @ 11:20:45
Postat av: Hanna svarar

Hej!



Superkul att du läser, och framförallt att du talar om det för mig! :)



Grattis till graviditeten! Hur har den varit såhär långt? Snart är det dags, har ni fixat allt?

2010-10-01 @ 15:10:37
Postat av: Frida

Tack :) & grattis till er också! Än sä länge har graviditeten varit ganska så enkel, tycker det är nu det börjar blir jobbigt med ont i ryggen och extrem trötthet. Hur har det varit för dig? Allt är verkligen förberett nu, köpte till och med blöjor igår så nu får den lille ta och komma. Har ni fixat allt ? :)

2010-10-04 @ 11:08:35
Postat av: Hanna svarar

Tack! :) Jag känner igen det där med ryggont och trötthet. Sover oroligt på natten och det finns inte någon skön ställning att sova i alls... Tur så har jag en supersnäll sambo som brukar massera mig när det gör ont!



Vi är också i princip klara, BBväskan är inte färdigpackad dock... Det är mycket man inte kan packa nu ju :)

2010-10-04 @ 14:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback