Torsdag

Puh. Andas.

Jag är så trött. Trött, trött, trött. Efter att igår ha fått beskedet att jag kanske hade havandeskapsförgiftning blev det inte många timmars sömn inatt. Åkte till labbet runt halv åtta imorse och tömdes på blod (okej, överdriver kanske liiite...), sedan till förlossningen för att undersökas. Och efter två timmar kom dom fram till att det var falskt alarm och att jag "bara" har högt blodtryck. Så jag gick därifrån glad!

På väg hem stannade jag till vid Triangeln för att käka lunch, och handlade även hallonbladste som sägs förbereda livmodern så förlossningen blir lättare. Det sägs även att det kanske kan starta en förlossning om kroppen är redo! Så det skadar ju inte att testa...

Idag har jag sett fler bebisar än jag gjort sammanlagt det senaste året. Såklart. Jag har även sett galet många snygga tjejer! Och nej, jag är inte lagd åt det hållet men jag kan inte hjälpa att kika och längta efter att själv få känna mig snygg. Kunna handla kläder som jag känner mig fin i, och slippa gå i samma trasor varje dag. Åh, som jag längtar! Det finns så många affärer jag vill besöka, men nu har jag ingen ork. Bara det korta besöket idag på mindre än en timme gjorde slut på den lilla energi jag hade...

Nu ska jag bara vila. Trots att det ser ut som PIIIIP här hemma! Det kommer en dag imorgon också. :)




Kommentarer
Postat av: martina

Hitta två på HM men var mer som amningstoppar. Men jätte sköna och mjuka. 2st för 199 kr :)

2010-10-29 @ 09:45:43
URL: http://annamartinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback