Tisdag

Jag glömmer bort vilken dag det är hela tiden, men idag är det tisdag eller? Vi chansar på det. Dagen är iallafall som den brukar, hjärtat är på jobbet och har fullt upp där. Jag sitter här hemma och gör ingenting. Orkar inget. Inatt vaknade jag runt fyra och var jättepigg, så jag gick upp och satte igång en film. Såklart så gjorde det att jag nu är supertrött...

Igårkväll fick min prins ett ryck, vilket resulterade i att vi fikade på kanelbullar med mjölk sent på kvällen. Snacka om gott! Jag tror han gör dom godaste bullisarna som finns. Ni borde smaka!




Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

SV: Jo vi har funderat på Milian. Men får se när han kommer. Lite tveksam ändå :) Har ett annat namn som vi pendlar mellan :P

2010-10-05 @ 22:57:27
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback