Söndag

God morgon!

Inatt ändrades klockan en timme bakåt, till vintertid. Nuförtiden behöver man inte ställa om den själv, utan den fixar det på egen hand. Det gör mig visserligen mer förvirrad eftersom jag inte vet om jag kan lita på att den faktiskt gjort det den ska. Men det märker vi nog!

Har precis tagit en lång dusch och sitter med inpackning i håret. Dricker hallonbladste och äter clementiner, hur gott är inte det? Godare än godis! Snart hoppas jag att jag kan bli sömnig igen så att jag kan krypa ner bredvid en sovande sötnos, det är så tråkigt att våra dygnsrytmer inte är synkade. Men det är väl bara bra när vår fina tjej tittar ut.

Idag är det den stora dagen för min syster, då hennes lilla ängel är planerad till detta datum. Men det är ju tyvärr inte många procent som kommer på exakt beräknat datum. Vi får väl se!

Idag blir det en lugn dag (vad annars?), hjärtat ska köpa vinterdäck och sedan får vi se om vi åker en sväng. Beror helt på hur kroppen bestämmer sig för att må idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback