Myshelg

Vilken myshelg det har varit! I fredags blev det idolmys, igår sov vi länge och på kvällen gick vi en runda vid havet och såg solnedgången över Öresundsbron. Det sistnämnda framkallade helvetiska förvärkar och när P-H sprang in på Maxi för att handla på vägen hem trodde jag på allvar att jag skulle dö, jag fick ringa honom och be honom skynda sig... Men det lugnade ner sig när vi kom hem och jag fick vila lite.

Jag är dock en tråkig sambo som somnar vid tio på kvällen redan, men det kan inte hjälpas! Jag är så extremt trött att jag inte kan hålla ögonen öppna. Istället går jag upp bra mycket tidigare på morgonen. Det kunde man ju aldrig tro för några år sedan...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback