Måndag

Om man ska beskriva mig med ett ord just nu så skulle det vara, trött. Jag har ingen anledning att vara det egentligen, för trots flera kisspauser mitt i natten så somnar jag om relativt fort och då känner jag inte heller förvärkarna. Men ändå vaknar jag utan energi.

Helgen har varit riktigt mysig. I lördags fyllde mamma år och då var det släktkalas. Efter extremt god mat, mys med den lilla kattungen och filmtittande med systersönerna begav vi oss hemåt.

Igår firade jag och hjärtat att vi officiellt varit ett par i ett år. Ett år! Tänk vad vi hunnit med under den tiden! Vi har varit i Göteborg, Stockholm, rest till Gran Canaria, flyttat ihop och snart ska vi bli en familj på riktigt. Det jag vill ha sagt är att vare sig det har gått tre månader eller femton år, så ska man satsa om det känns rätt. Jag är lyckligare än någonsin. ♥




Här är han, mannen i mitt liv, med blommor jag fick av honom! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback