Måndag

Ny vecka och lite närmre bebis! Jag ska snart bege mig till min kära barndomsstad Eslöv, och förmodligen stanna där hela dagen. Det är inte så roligt att åka tåg gravid eller att trängas på stadsbussen, men just idag är det ett måste. Efter ett ärende i "stan" åker jag förmodligen hem till föräldrarna och går igenom lite lådor jag har där. Jag är inte ens tjugotvå och har redan samlat på mig mer skit än en 90-åring...

Idag går jag in i vecka 39, det vill säga att jag varit gravid i 38 fulla veckor! Det känns att det ligger en stor bebis i magen, och hon har definitivt redan en egen personlighet. Hon är särskilt aktiv på kvällarna, då hon trycker med benen. Den känslan kommer jag nog sakna när hon är ute!

Dags att bege sig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback