Lite snabbt sådär...

Om man bortser från min hemska huvudvärk så är detta en relativt bra dag. Jag har inte nämt det tidigare, men vi har skickat in vår 42" tv för att den stänger av sig hela tiden, idag fick vi veta att dom skickar en helt ny i ett bättre märke.

Jag fick även hem en bok jag sett framemot att läsa, "I huvudet på din bebis". Om barnets utveckling från nyfödd upp till sex år. Mycket av det har vi läst i skolan, men det är ändå intressant.



Nu ska jag bege mig till barnmorskan, eventuellt blir det en ny magbild senare idag! Ciao.



Kommentarer
Postat av: iväntanstider-Linda

Vad bra att ni får en ny tv- och det låter inte som ni behövt kämpa med näbbar och klor. :) Hoppas att boken är bra, du får skriva vad du tyckte sen. Lycka till hos BM.

2010-10-13 @ 15:09:32
URL: http://ettheltnyttliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback