Jag är ARG!

Jag är arg för att jag är stor som tre flodhästar. Arg för att jag ser ut som fan. Helt jävla förbannad över att jag inte orkar göra ett skit och för att det ser ut som skit här hemma. Jag är arg för att jag inte har några kläder att ha på mig längre, att det inte finns en chans i helvetet att jag kan känna mig ens lite fin.

Jag är frustrerad över att jag är så extremt tjock och över att det kommer ta en evighet att bli normal igen. Jag kokar för att mitt blodtryck är högt och att jag nu måste oroa mig över det.

Jag är arg för att jag har ont överallt, för att jag måste kissa femtioelva gånger varje natt och för att jag inte kan sova på mage.

Dessutom är jag arg för att jag blir arg över allt detta.

Men. 

Så kommer du med dina magiska läppar och det är fysiskt omöjligt att känna ens en liten gnutta ilska... 

Kan du inte övertala vår dotter om att komma ut nu också?



Kommentarer
Postat av: michelle

haha du är go du gumman=)

2010-10-15 @ 18:17:46
URL: http://michelleec.blogg.se/
Postat av: Emma

Så fint skrivit - först ut med all ilska sen in med kärleken!! Hoppas flickebarnet kommer ut snart! kram

2010-10-18 @ 08:03:27
URL: http://emmsonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback