Havandeskapsförgiftning?

Det finns alltid något att oroa sig för. Igår hos barnmorskan visades blodtrycket vara högre än normalt för mig, men eftersom urinprovet inte visade något så blev inte barnmorskan orolig. Jag har dock haft huvudvärk några dagar nu, samt värk och illamående i magen. Mina händer, fötter och ben är också svullna vilket dom inte varit sedan extremvärmen i somras. Ett par gånger har jag dessutom klagat på att jag sett "stjärnor" framför ögonen till min älskling, utan att förstå varför. Det sistnämnda står som ett tydligt symtom för havandeskapsförgiftning.

Jag är säkert bara paranoid, men blir orolig ändå...



Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag tror inte att du ska vara orolig, men för säkerhets skull så kanske du ska ringa?

2010-10-14 @ 12:34:29
URL: http://michelleec.blogg.se/
Postat av: Miah- Mamma till Julia <3

Känner du dig orolig så kontakta förlossningen hellre en gång för mycket än en gång för lite.

Lita på din magkänsla när det gäller dit barn. INGEN känner din kropp och ditt barn så bra som du.

Bara ett tips. Havandeskapsförgiftning är inte att leka med.. Så ta det på allvar om du tycker att symptomen stämmer överens med det.



Lycka till!

Har ni nå namnförslag än, förresten?

Kramar

2010-10-14 @ 19:33:28
URL: http://miahsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback