Genusperspektiv for the win

För någon dag sedan fick jag hem två avi från posten. Det var paket från Linda som innehöll två bodys, ett par byxor och två leksaker, samt ett vykort med choklad. Snacka om att jag blev glad! Jag och P-H fick oss ett gott skratt när vi läste texterna som var tejpade på de olika sakerna, speciellt den blå bodyn. "Genusperspektiv for the win!" Och visst har du helt rätt, din lilla norrlänning! Vår tjej ska definitivt kunna ha blått på sig och inte bara rosa, rosa, rosa.




Kommentarer
Postat av: linda

Hahaha, norrlänning! =D

2010-10-15 @ 14:43:31
URL: http://fairie.blogg.se/secrets
Postat av: Miah- Mamma till Julia <3

Julia var de enda namnet vi var överens om. Hade de varit en kille så hade han blivit namnlös. Jag hade även Alice (Alliz) som förslag. Men de blev en Julia.



Kramar

2010-10-15 @ 19:45:10
URL: http://miahsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback