Fredag!

Idag är det fredag!

Inatt sov jag två timmar, och nu är jag rätt slut i huvudet för det är omöjligt att somna om när det väl ljusnat. Jag ser det dock som träning inför lillans ankomst, då förmodar jag att det står amning på schemat väldigt många gånger mitt i natten!

Hur som helst så är det fredag idag, och det betyder att när mitt hjärta kommer hem ikväll så har jag honom en hel helg hos mig. Imorgon ska vi på kalas då hans systerdotter fyller två år, lilla sötnosen! Annars är det inget speciellt planerat och det är skönt. Vila är min främsta prioritering just nu.

Denna eviga väntan är jobbig. Det är konstigt hur man kan ha gått 250 dagar utan att vänta och sen helt plötsligt när det är under en månad kvar nästan slita av sig håret...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback