Då var det helg...

Idag är det fredag! ♥

Efter att igår känt mig helt utmattad och inte orkat göra något, vaknade jag idag utvilad och glad! Vet inte riktigt vad som var fel igår men nu är det glömt. Idag ska jag ta tillvara på energin och fixa undan här hemma så att vi slipper tänka på det till helgen, för då är det bara mys och avslappning som gäller. Ikväll satsar vi på tacos och sedan Idol såklart.

Tre dagar kvar. Tänk om det hade varit ett datum med garanti! Då hade vi verkligen fått träffa dig om tre korta dagar... Nu känner jag ju på mig att det kommer dröja bra mycket längre än så, men tanken är ändå helt otrolig!

Du skulle bara veta hur mycket vi älskar dig redan. Det är obeskrivligt.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror hon kommer när hon är beräknad... :)

2010-10-29 @ 14:07:51
URL: http://Http://emeliten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback