Torsdag

Natten har inte varit speciellt rolig. Lillan vaknade vid halv fyra och verkade ha väldig magknip som inte gick över trots mat, rapning och massage. Det slutade med att hon somnade utmattad på mitt bröst, stackaren. Älsklingen gick till jobbet lika utmattad, förhoppningsvis somnar han inte vid datorn idag. Hihi.

Idag är det torsdag! Jag funderar på att åka och våldgästa min mamma, och kanske sova där inatt. Åker jag inte ikväll så blir det iallafall en runda imorgon då hon är ledig.

Det känns som att det är dags att börja hitta på lite saker nu, att bara vara här hemma är så otroligt tråkigt och man känner inte sig speciellt glad. Tyvärr känner jag inte för att sitta och amma öppet redan, så det lär bli lite klurigt om man ska iväg en längre stund. Det blir väl lättare med tiden...

Snart är det iallafall helg och då är min fina man hemma! Ni kan tro att jag längtar... Världens underbaraste sambo och världens bästa pappa till Alva. Något mer kan jag inte önska mig. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback